Gotta Make That Season Ticket Money Back: Miami Dolphins Fans Had A Stripper At Their Tailgate Party!

views
905,547
date submitted
Sep 09, 2019
DESCRIPTION

This is a live tailgate party.
Posted By Sunny

nextvideos
Even The Newborn Baby Was Confused By His Auntie's Face!
Even The Newborn Baby Was Confused By His Auntie's Face!
views
279,876
date submitted
May 02, 2021
The Look On Her Face Tho: Was She Happy, Shocked Or Disgusted? Congratulations Tho!
The Look On Her Face Tho: Was She Happy, Shocked Or Disgusted? Congratulations Tho!
views
345,766
date submitted
Dec 15, 2021
Devastating: Prayer Up For Tua Tagovailoa As This Is His Second Concussion In 5 Days.. The League Must Become More Responsible For It's Players!
Devastating: Prayer Up For Tua Tagovailoa As This Is His Second Concussion In 5 Days.. The League Must Become More Responsible For It's Players!
views
165,340
date submitted
Sep 29, 2022
Hell Nah: NFL Is Back & Someone Left Their Grill On During Dolphins / Pats Game.. Multiple Vehicles Caught On Fire!
Hell Nah: NFL Is Back & Someone Left Their Grill On During Dolphins / Pats Game.. Multiple Vehicles Caught On Fire!
views
124,440
date submitted
Sep 11, 2022
New TV Series by Irv Gotti "Documented: We Made It In America" Get Paid to Watch! (Link in Description)
New TV Series by Irv Gotti "Documented: We Made It In America" Get Paid to Watch! (Link in Description)
views
753,457
date submitted
Aug 30, 2023
That Fast Money Hit Different: Dallas Stripper Shows Us How Much Money She Made In 2 Hours!
That Fast Money Hit Different: Dallas Stripper Shows Us How Much Money She Made In 2 Hours!
views
144,025
date submitted
Aug 03, 2022
Just Like That: Armed Men Hijack Truck At Gunpoint On A Highway In Queretaro, Mexico!
Just Like That: Armed Men Hijack Truck At Gunpoint On A Highway In Queretaro, Mexico!
views
119,798
date submitted
Aug 06, 2022
He Secured That Cookout Invite: Atlanta Cop Was On His Jeezy & Kayne Sh*t At This Party...Had The Whole Party Turnt!
He Secured That Cookout Invite: Atlanta Cop Was On His Jeezy & Kayne Sh*t At This Party...Had The Whole Party Turnt!
views
325,777
date submitted
Feb 16, 2021
Money Ro - Ain't Fall Off Yet [Unsigned Artist]
Money Ro - Ain't Fall Off Yet [Unsigned Artist]
views
45,829
date submitted
Aug 26, 2021
Big Mad: Cowboys Fans Throw Bottles At Their Own Players & Chase 49ers Fans In The Parking Lot!
Big Mad: Cowboys Fans Throw Bottles At Their Own Players & Chase 49ers Fans In The Parking Lot!
views
127,347
date submitted
Jan 17, 2022
Black Couple Has Police Called On Them At Bed Bath & Beyond For Having "Too Many High Ticket" Items In Their Car!
Black Couple Has Police Called On Them At Bed Bath & Beyond For Having "Too Many High Ticket" Items In Their Car!
views
106,842
date submitted
Jun 19, 2023
6ix9ine Gets A Drink Thrown At Him At UFC Event ... Chucks It Right Back!
6ix9ine Gets A Drink Thrown At Him At UFC Event ... Chucks It Right Back!
views
239,403
date submitted
Sep 26, 2021
Had To Season It Up First: 6ix9ine Snacks On A Tarantula!
Had To Season It Up First: 6ix9ine Snacks On A Tarantula!
views
47,372
date submitted
May 19, 2023
Gotta Move After That: Rats Done Basically Took Over This Apartment!
Gotta Move After That: Rats Done Basically Took Over This Apartment!
views
71,203
date submitted
Dec 31, 2022
He's Back: Lebron James Announces At The ESPY’s That He's Returning For His 21st Season!
He's Back: Lebron James Announces At The ESPY’s That He's Returning For His 21st Season!
views
35,837
date submitted
Jul 12, 2023
Pure Ignorance: Fans Allegedly Make Monkey Noises At Black Player During A High School Basketball Game In Texas!
Pure Ignorance: Fans Allegedly Make Monkey Noises At Black Player During A High School Basketball Game In Texas!
views
82,474
date submitted
Nov 22, 2022
Black Family Accuses Missouri Water Park Of Racism After Teens' Pool Party Reservation Canceled Because Employee Felt 'Uncomfortable'
Black Family Accuses Missouri Water Park Of Racism After Teens' Pool Party Reservation Canceled Because Employee Felt 'Uncomfortable'
views
100,081
date submitted
Aug 09, 2022
Shannon Sharpe Destroys Denver Broncos For Losing 70-20 To Miami Dolphins! "Y'all Pathetic"
Shannon Sharpe Destroys Denver Broncos For Losing 70-20 To Miami Dolphins! "Y'all Pathetic"
views
116,063
date submitted
Sep 24, 2023
Trae Tha Truth - Trae Cartoon - Season 4 Episode 1!
Trae Tha Truth - Trae Cartoon - Season 4 Episode 1!
views
42,704
date submitted
Apr 02, 2021
These Types Of Food Recipes Gotta Be Trolling: Mothers Showing Their Super Bowl Party Recipes... Ultimate Nacho Burritos & More!
These Types Of Food Recipes Gotta Be Trolling: Mothers Showing Their Super Bowl Party Recipes... Ultimate Nacho Burritos & More!
views
231,244
date submitted
Feb 08, 2021
OnlyFans / IG Model Courtney Chenney Charged With Murdering Boyfriend At Their Miami Apartment!
OnlyFans / IG Model Courtney Chenney Charged With Murdering Boyfriend At Their Miami Apartment!
views
162,296
date submitted
Aug 10, 2022
Getting Thicker By The Season: Miami Swim Week Show Got Yams Everywhere!
Getting Thicker By The Season: Miami Swim Week Show Got Yams Everywhere!
views
171,317
date submitted
Aug 31, 2023
Momma Ain't Raising No Thug: Kid Gets Put On Blast By His Mother For Cappin On Social Media Claiming To Be Gang! "You're A Little Boy W/ Freckles"
Momma Ain't Raising No Thug: Kid Gets Put On Blast By His Mother For Cappin On Social Media Claiming To Be Gang! "You're A Little Boy W/ Freckles"
views
216,481
date submitted
Apr 01, 2021
Doral Miami Shooter Outs Diddy During Interrogation... Making Wild Claims That He Was His Sex Slave, Smashed Cassie & Claims Khaled & Ross Are All Gay
Doral Miami Shooter Outs Diddy During Interrogation... Making Wild Claims That He Was His Sex Slave, Smashed Cassie & Claims Khaled & Ross Are All Gay
views
151,282
date submitted
Dec 14, 2023
Is This Why Kim Divorced Kanye?
Is This Why Kim Divorced Kanye?
views
327,730
date submitted
Mar 07, 2022
Back In The Day... Selena Had Dudes Losing Their Minds Over Her Tight Frame!
Back In The Day... Selena Had Dudes Losing Their Minds Over Her Tight Frame!
views
102,905
date submitted
Apr 05, 2024
Dude Had To Play The Worst Position During A Prison Basketball Game!
Dude Had To Play The Worst Position During A Prison Basketball Game!
views
353,817
date submitted
Mar 27, 2021
Madness: Fans In Brazil Go Crazy After 6ix9ine Throws Money In The Air! "We Can't Hand Out Money, So We're Just Gonna Throw It Up"
Madness: Fans In Brazil Go Crazy After 6ix9ine Throws Money In The Air! "We Can't Hand Out Money, So We're Just Gonna Throw It Up"
views
94,653
date submitted
Jul 30, 2022
She Had Enough: Flight Attendant Had An Announcement To Make After Getting Fed Up With Passengers Having Their Face Masks Off While Sleeping!
She Had Enough: Flight Attendant Had An Announcement To Make After Getting Fed Up With Passengers Having Their Face Masks Off While Sleeping!
views
152,929
date submitted
Sep 10, 2021
SMH: Delivery Man Gets Knocked Down For Joe Biden's Motorcade In Manhattan!
SMH: Delivery Man Gets Knocked Down For Joe Biden's Motorcade In Manhattan!
views
55,450
date submitted
Jul 01, 2023
Turned Him Into A Raccoon: You Don’t Have To Worry About Him Ever Touching Something That’s Not His Anymore!
Turned Him Into A Raccoon: You Don’t Have To Worry About Him Ever Touching Something That’s Not His Anymore!
views
134,161
date submitted
Jan 30, 2022
Stall Tactics On Point: Under No Cirumstances Was Homie Tryna Go To Jail! "Get The News Team Down Here"
Stall Tactics On Point: Under No Cirumstances Was Homie Tryna Go To Jail! "Get The News Team Down Here"
views
193,785
date submitted
Apr 15, 2021
"I Love The Tattoo" Fivio Foreign Speaks Out After Fans Criticize His New Back Tattoo!
"I Love The Tattoo" Fivio Foreign Speaks Out After Fans Criticize His New Back Tattoo!
views
75,818
date submitted
Oct 14, 2023
Yung Script Ft RIO Gotta Make It [HoodRich Films Submitted]
Yung Script Ft RIO Gotta Make It [HoodRich Films Submitted]
views
18,886
date submitted
May 12, 2021
LeBron James Speaks Out On What Happened With "Courtside Karen", Juliana Carlos!
LeBron James Speaks Out On What Happened With "Courtside Karen", Juliana Carlos!
views
541,325
date submitted
Feb 02, 2021
Lol: When The Dude That Owes You Money Finally Pays You Back!
Lol: When The Dude That Owes You Money Finally Pays You Back!
views
276,681
date submitted
Jan 28, 2021
They Gotta Just Breakup At That Point: Homie Took Being Insecure To A Whole New Level!
They Gotta Just Breakup At That Point: Homie Took Being Insecure To A Whole New Level!
views
220,914
date submitted
Aug 31, 2022
Lol: Fox 35 Reporter Instantly Regrets Asking NASCAR Fans For Their Opinions At The Daytona 500!
Lol: Fox 35 Reporter Instantly Regrets Asking NASCAR Fans For Their Opinions At The Daytona 500!
views
232,538
date submitted
Feb 21, 2022
That Escalated Quickly: Woman Turns A Speeding Ticket Into A Felony Charge In 1 Second!
That Escalated Quickly: Woman Turns A Speeding Ticket Into A Felony Charge In 1 Second!
views
154,761
date submitted
Nov 05, 2023
Where They Do That At: Someone Turned Their Corvette Into A Ferrari!
Where They Do That At: Someone Turned Their Corvette Into A Ferrari!
views
88,314
date submitted
Dec 18, 2022